AllGoods en Cream PR introduceren de FORCASTER: wekelijkse IGTV’s als reactie op de 1,5 meter-economie

13 mei 2020 by Annet

 

Forcaster

Als logisch vervolg op het werken met een online showroom en de recente ontwikkeling van de 1,5 meter economie presenteert Cream PR het laatste nieuws over haar merken via informatieve IGTV’s. Via een directe link zijn de getoonde producten rechtstreeks te reserveren in de online showroom, een inlogcode is hiervoor vereist. Te gebruiken beeldmateriaal en begeleidende persbericht zijn ook direct te downloaden.De collecties worden op video gezet door ons creatief team onder leiding van stylist/content manager Lisanne Pörteners. In de studio, met of zonder model, bij het merk zelf of op locatie, alles is mogelijk. Innovatief, effectiever en efficiënter, maar wel safe.


Over Cream PR: in 1998 opgericht, vanuit een authentieke Londonse dubbeldekker werden de redacties en stylisten op locatie bezocht. Iedere week kwam de modebus vol met inspirerende kleding, schoenen-en accessoire collecties op bezoek bij de uitgeverijen of studio’s. In 2018 werd de grote fysieke showroom aan de Van Hallstraat in Amsterdam vervangen door een digitale showroom, een online hub vol inspiratie, informatie, beelden, filmpjes, uitleenbare items voor (TV)stylisten en items bestemd voor influencers. Via de overzichtelijk ingerichte webshop worden items eenvoudig gereserveerd, verstuurd per post of persoonlijk langsgebracht. Met een klik op de knop worden de packshots en campagnebeelden gedownload.

 

FORCASTER bij Cream PR