AllGoods en Cream PR introduceren de FORCASTER: wekelijkse IGTV’s als reactie op de 1,5 meter-economie

13 mei 2020 by Annet
Als logisch vervolg op het werken met een online showroom en de recente ontwikkeling van de 1,5 meter economie presenteert Cream PR het laatste nieuws over haar merken via informatieve IGTV’s. Via een directe link zijn de getoonde producten rechtstreeks te reserveren in de online showroom, een inlogcode is hiervoor vereist. Te gebruiken beeldmateriaal en begeleidende persbericht zijn ook direct te downloaden.

Serie_changemakers en innovation in fashion & footwear: Vesicapiscis

1 mei 2020 by Annet
Vanuit  het in 2019 opgerichte AllGoods, een initiatief van Cream PR, houden we je graag op de hoogte over vernieuwende merken en hun productiemethoden met een reeks in de komende weken. De nieuwe directions die de schoenenmarkt inspireren zijn gebaseerd op slow-fashion, praktisch  maar wel supercool. Het grote doel van AllGoods is bewustwording en gedragsverandering bij de consument.

 

duurzaam footwear sustainable vegan

Zomerstress: bestaat de perfecte zwembroek eigenlijk wel?

30 april 2020 by Lex
Mannen hebben het eigenlijk nooit over deze schier onmogelijke opgave. Is het een taboe? Komt het zwijgen over dit onderwerp voort uit schaamte? Het antwoord op deze vragen is twee keer ‘ja’. Het vinden van het juiste trouwpak is een peulenschil vergeleken bij het vinden van dé zwembroek die aan alle, hoogstpersoonlijke criteria voldoet.
 

Het bermuda pak: man, durf te dragen

10 april 2020 by Lex
Het is een kwestie van durven, geen kwestie van stijl. Het bermuda pak is geen noviteit, maar al meer dan een eeuw oud. Het begon zo: aan het begin van de 19e eeuw werd in Engeland het schooluniform bestaande uit korte broek en een uniformjasje geïntroduceerd.

Serie_changemakers en innovation in fashion & footwear: Duuo

23 maart 2020 by CreamPR_Annet
Vegan duurzame mode is een van de ultieme antwoorden op klimaatverandering en milieuvervuiling. De fashionindustrie kan hiermee een nieuwe vorm krijgen en de media kan de gewoonten van consumenten mede stimuleren en zelfs veranderen door anders denkende merken en producten te laten zien.

Dit zijn dé sandalentrends voor 2020: Cut It Out!

16 maart 2020 by CreamPR_Danique
Gezien bij Bottega Veneta en Jil Sander, de cut out-trend! Architecturale esthetiek komt steeds vaker terug, ook bij sandalen. Er worden gehele onderdelen van een schoen als het ware 'uitgeknipt' om nieuwe silhouetten te creëren.

Ted's bridalwear: wedding outfits for women

28 februari 2020 by CreamPR_Annet

TieTheKnot. De brides maiden collectie van Ted Baker dankt haar naam aan een oude Keltische traditie. Van oorsprong diende het als test waarbij de handen van het koppel aan elkaar werden geknoopt met touw of lint gedurende 1 jaar en een dag. In deze tijd kon het kersverse stel uitzoeken of het wel echt goed klikte. Feitelijk de ultieme relatietest!

 

 

 

Dit zijn dé sandalentrends voor 2020: Padding To The Max

21 februari 2020 by Cream PR_Danique

In deze versie raken schoenen uit proportie. Bij verschillende grote ontwerpers zien we nieuwe denkwijzen qua styling en constructiemethodes, met een focus op natuurlijke en duurzame eigenschappen, herdefiniëring van outerwear-inspiraties en experimenten met vorm en pasvorm.